Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

ΔΕΥΑΜΒ: Να απευθύνονται στην υπηρεσία όσοι αδυνατούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους

Με αφορμή δημοσίευμα για διακοπές υδροδότησης σε οικονομικά ανήμπορους συμπολίτες, από τη ΔΕΥΑΜΒ επισημαίνονται τα ακόλουθα: Το Δ.Σ. της Επιχείρησης, πέρα από τη δραστική μείωση των τελών, αποφάσισε από φέτος την εφαρμογή και προωθημένου Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου με περαιτέρω μείωση τελών:
•    της τάξης του 90%, για τους συμπολίτες μας άπορους σε κατάσταση πλήρους ένδειας
•    της τάξης του 50%, για τους άπορους με βιβλιάριο ανασφαλίστου
•    της τάξης του 50%, για μακροχρόνια άνεργους
ενώ ανάλογες μειώσεις προβλέφθηκαν για τα άτομα με αναπηρία και τις πολύτεκνες ή τρίτεκνες οικογένειες.
Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας για όλες τις περιπτώσεις, εκτός αυτών που αφορούν τους μακροχρόνια ανέργους και τις τρίτεκνες οικογένειες, για τις οποίες ήδη έχει ασκηθεί προσφυγή.
Η Υπηρεσία της ΔΕΥΑΜΒ κάλεσε, μέσω πολλαπλών ανακοινώσεων, αρχές Μαρτίου και πριν από την εφαρμογή του Κοινωνικού Τιμολογίου, τους δικαιούχους να έρθουν στην Υπηρεσία προσκομίζοντας τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά.
Είναι προφανές ότι στους δικαιούχους του τιμολογίου τους οποίους γνωρίζει η Υπηρεσία, δεν γίνονται διακοπές υδροδότησης. Επίσης δεν γίνονται διακοπές υδροδότησης στους συμπολίτες μας που έρχονται εγκαίρως στην Υπηρεσία και ζητούν αιτιολογημένα διακανονισμό στον τρόπο πληρωμής των οφειλών τους. Αυτό δεν μπορεί να ισχύσει όμως και για τους συμπολίτες μας, που ενώ δεν μπορούν   να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους,  αδιαφορούν και δεν προσέρχονται να αναφέρουν στη ΔΕΥΑΜΒ το πρόβλημά τους ώστε να ενημερωθεί η αρμόδια Υπηρεσία και να ενεργήσει ανάλογα.
Επιπλέον οφείλουμε να καταστήσουμε σαφές ότι η αυθαίρετη, από τους καταναλωτές, επανασύνδεση σε διακοπείσα υδροδότηση είναι πράξη μη νόμιμη και υπόκειται σε πρόστιμο. Έχουν συνεπώς μεγάλη ευθύνη όσοι    παροτρύνουν τους συμπολίτες μας σε πράξεις για τις οποίες θα υποστούν δυσάρεστες συνέπειες.
Τέλος καλούμε, για ακόμη μια φορά, τους καταναλωτές που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στη ΔΕΥΑΜΒ, να προσέλθουν  στα γραφεία της Υπηρεσίας προκειμένου να κάνουν γνωστό το πρόβλημά τους και να δοθεί η πρέπουσα λύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: