Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Η στρατηγική της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και η ανάδειξη του Βόλου ως city break προορισμού

Εισήγηση του Δημάρχου Βόλου Πάνου Σκοτινιώτη
στο 1ο Συνέδριο «Marketing και Branding (Στρατηγική Προβολή και Ταυτότητα) του Τόπου

Η δημιουργία του νέου Δήμου Βόλου συνέπεσε, σε μεγάλο βαθμό, με την ολοκλήρωση των έργων και των δράσεων που είχαν σχεδιαστεί τις προηγούμενες δεκαετίες και την ανάγκη να ανοίξει ένας νέος ιστορικός κύκλος βιώσιμης ανάπτυξης της μείζονος πια πόλης μας. Στο Δήμο Βόλου έχουμε ενστερνιστεί πλήρως τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και στόχος μας είναι ο Βόλος να αναδειχθεί και να καταγραφεί ως «πράσινη πόλη». Στο πλαίσιο αυτό, ο στρατηγικός σχεδιασμός μας βασίζεται στο τρίπτυχο: τουρισμός – καινοτομία -  τοπικά προϊόντα ποιότητας.