Πολύ θετική εξέλιξη το γεγονός ότι δημοπρατείται από τον ΟΣΕ, με προϋπολογισμό 2,5 εκατ. ευρώ, η συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής του θρυλικού «Μουτζούρη», πολλά σημεία της οποίας φέρουν την υπογραφή του Εβαρίστο Ντε Κίρικο, καθώς επίσης και η ανακαίνιση των καταπληκτικών σταθμών του που χαρακτηρίζονται απ' την απλότητα και τη λειτουργικότητά τους. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παν. Θεοφανόπουλος, υπήρξε και στην περίπτωση αυτή απολύτως συνεπής στις δεσμεύσεις του, όπως ακριβώς και στο θέμα της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας. Για την ιστορία, να θυμίσουμε ότι τη δέσμευση για την εργολαβία συντήρησης, ο κ.Θεοφανόπουλος την ανέλαβε κατά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαρτίου 2014 στο Δημαρχείο Βόλου, με πρωτοβουλία της Δημοτικής μας Αρχής.
Αυτό που πλέον χρειάζεται, είναι να μελετήσουμε πώς μπορεί να αξιοποιηθεί ακόμη καλύτερα το τρενάκι του Πηλίου, το μοναδικό ατμήλατο τρενάκι σε όλο τον ελλαδικό χώρο, σημείο αναφοράς για την περιοχή μας και ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα, που το 1995 μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου