Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΔΕΥΑΜΒ: Νέα έκκληση στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αλόγιστη χρήση νερού

Από  την  Γενική Διεύθυνση της ΔΕΥΑΜΒ ανακοινώνονται τα ακόλουθα: Όπως ήδη έχει ενημερώσει η ΔΕΥΑΜΒ τους καταναλωτές με ανακοινώσεις της από τον περασμένο Μάιο, παραθέτοντας μάλιστα συγκεκριμένα και αναλυτικά στοιχεία, κατά τη φετινή θερινή περίοδο υπάρχει πρόβλημα επάρκειας νερού, λόγω της ραγδαίας μείωσης της παροχής των πηγαίων νερών, καθώς και μείωσης της παροχής των γεωτρήσεων. Τα μέτρα που πήρε η ΔΕΥΑΜΒ, η συμπεριφορά της πλειονότητας των καταναλωτών και η έξοδος των κατοίκων από το πολεοδομικό συγκρότημα λόγω αδειών που δεν αντισταθμίστηκε από την έλευση επισκεπτών στην πόλη μας, βοήθησαν στο να διατηρηθεί ικανοποιητική επάρκεια νερού μέχρι σήμερα. Με την επιστροφή όμως των κατοίκων στην πόλη και εξαιτίας του καύσωνα των τελευταίων ημερών, τα οξυμένα προβλήματα υδροδότησης έγιναν και πάλι αισθητά στο Πολεοδομικό Συγκρότημα.

Υπηρεσία Καθαριότητας: Ενημέρωση κρεοπωλών για αποδοτικότερη αποκομιδή και καθαρότερη πόλη

Συνεχίζοντας τις προσπάθειες ευαισθητοποίησης των πολιτών για τη βελτίωση της καθημερινότητας, η Υπηρεσία Καθαριότητας προωθεί τις συντονισμένες επαφές με κατηγορίες επαγγελματιών, μετά τους ιχθυοπώλες, και με τους κρεοπώλες, για την ενημέρωσή τους, αναφορικά με τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων, ζητώντας τη συνδρομή τους για ένα πιο καθαρό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, η Υπηρεσία έχει αντιμετωπίσει, αρκετές φορές, προβλήματα από τον τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων εκ μέρους ορισμένων επαγγελματιών κρεοπωλών, που με τη συμπεριφορά τους (απόρριψη αποβλήτων ζωικών ιστών σε κάδους συλλογής απορριμμάτων, ακόμη και χωρίς να είναι τοποθετημένα σε σακούλες), αφενός επιβαρύνουν το περιβάλλον, προκαλώντας επιπλέον φόρτο στην Υπηρεσία (ανάγκη αντικατάστασης κάδων, χρήσης υδροφόρας για τον καθαρισμό οδών και την εξάλειψη της δυσοσμίας), αφετέρου γίνονται η αιτία πρόκλησης έντονων διαμαρτυριών εκ μέρους άλλων δημοτών (κατοίκων ή καταστηματαρχών δίπλα ή κοντά σε κρεοπωλεία) και αντεγκλήσεων με το προσωπικό της Υπηρεσίας, όταν τους γίνονται σχετικές συστάσεις.