Με κεντρικό σύνθημα «Βόλος, Πήλιο: Είναι αλήθεια», ο Δήμος Βόλου προέβαλλε δυναμικά τις ομορφιές της περιοχής στους επισκέπτες της τουριστικής έκθεσης «Philoxenia 2011», που πραγματοποιήθηκε για 27η χρονιά στη Θεσσαλονίκη, το τριήμερο 18-20 Νοεμβρίου.
Σε διαγωνισμό μέσω του διαδικτύου, τα αποτελέσματα του οποίου ανακοινώθηκαν αμέσως μετά τα εγκαίνια της έκθεσης, η πόλη του Βόλου απέσπασε την τρίτη θέση στην κατηγορία «αγαπημένος αστικός προορισμός» και το Πήλιο τη δεύτερη θέση, μετά τα Ζαγοροχώρια, στην κατηγορία «αγαπημένος ορεινός προορισμός». Ο Δήμος Βόλου συμμετείχε στην έκθεση με δικό του περίπτερο, το οποίο απέσπασε έπαινο καλύτερου περιπτέρου και αποτέλεσε πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών και επιχειρηματιών του τουρισμού από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σε διαγωνισμό μέσω του διαδικτύου, τα αποτελέσματα του οποίου ανακοινώθηκαν αμέσως μετά τα εγκαίνια της έκθεσης, η πόλη του Βόλου απέσπασε την τρίτη θέση στην κατηγορία «αγαπημένος αστικός προορισμός» και το Πήλιο τη δεύτερη θέση, μετά τα Ζαγοροχώρια, στην κατηγορία «αγαπημένος ορεινός προορισμός». Ο Δήμος Βόλου συμμετείχε στην έκθεση με δικό του περίπτερο, το οποίο απέσπασε έπαινο καλύτερου περιπτέρου και αποτέλεσε πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών και επιχειρηματιών του τουρισμού από την Ελλάδα και το εξωτερικό.