Σχετικά
με πρόσφατα δημοσιεύματα που αναφέρονται στον ανεφοδιασμό των δομών του Δήμου
με καύσιμα, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ.Ηλίας Ξηρακιάς διευκρινίζει τα
ακόλουθα: «Ο
Δήμος, η ΔΕΥΑΜΒ, ο ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ, η ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ και οι Σχολικές Επιτροπές
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπέγραψαν ή θα υπογράψουν τις
επόμενες μέρες, συμβάσεις με τον Ανάδοχο - κοινό προμηθευτή καυσίμων, ο οποίος
αναδείχθηκε μετά από διεθνή διαγωνισμό, για περίοδο ενός χρόνου, ήτοι μέχρι τον
Αύγουστο του 2015.
Είναι
γνωστό ότι ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά, εξαιτίας της
ακύρωσης του πρώτου διαγωνισμού κατά τη φάση του προσυμβατικού ελέγχου από το
Ελεγκτικό Συνέδριο, για λόγους διαδικαστικούς. Για ένα μικρό διάστημα και μέχρι
να επαναληφθεί ο διαγωνισμός, υπήρξαν δυσκολίες στον έγκαιρο και επαρκή
ανεφοδιασμό του Δήμου με καύσιμα, λόγω και της εμμονής μας σε διαδικασίες που
διασφάλιζαν τη διαφάνεια και τη νομιμότητα.
Σήμερα
δεν υπάρχει, πλέον, καμία δικαιολογία, ούτε από την πλευρά των υπηρεσιών του
Δήμου που παρακολουθούν την υλοποίηση των συμβάσεων (παραγγελία - παραλαβή -
εξόφληση), ούτε από την πλευρά του προμηθευτή, για τη μη έγκαιρη παράδοση των απαιτούμενων κάθε φορά
ποσοτήτων για τον ανεφοδιασμό του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων.
Οι κανόνες είναι σαφώς προδιαγεγραμμένοι στις συμβάσεις και τους όρους
διακήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού και υπάρχει υποχρέωση απαρέγκλιτης και
αυστηρής τήρησής τους από όλους, οι διαθέσιμες, δε, πιστώσεις είναι επαρκείς
για τον απρόσκοπτο ανεφοδιασμό του Δήμου με καύσιμα καθ’ όλο το χρονικό
διάστημα που διαρκούν οι συμβάσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου