Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Γόνιμη συνεργασία Δήμου Βόλου – Αστικού ΚΤΕΛ για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών

Το άριστο επίπεδο συνεργασίας μεταξύ Δήμου Βόλου και Αστικού ΚΤΕΛ επιβεβαιώθηκε κατά τη σημερινή συνάντηση του Δημάρχου Βόλου και εκ νέου υποψηφίου κ.Πάνου Σκοτινιώτη με τον Πρόεδρο κ.Τρ.Πλαστάρα και μέλη του Δ.Σ., με τη συμμετοχή και υποψηφίων του συνδυασμού «Επιλογή Ευθύνης – Πάμε Μπροστά». Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τον κλάδο σε συνδυασμό με τη λειτουργικότητα της πόλης, με τις δυο πλευρές να υπογραμμίζουν τα σημαντικά βήματα που έγιναν την προηγούμενη τριετία με σκοπό την επίλυση προβλημάτων και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.  

Οι εκπρόσωποι του Αστικού ΚΤΕΛ εξέφρασαν καταρχάς την ικανοποίησή τους για την τοποθέτηση κορυνών στην οδό Δημητριάδος που ολοκληρώθηκε χθες, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για μια παρέμβαση η οποία άμβλυνε σημαντικά το οξύτατο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλης. 

Η σημερινή συνάντηση συνέπεσε χρονικά με τη συνεδρίαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας Δήμου Βόλου κατά την οποία εγκρίθηκε ομόφωνα η αναδιάρθρωση των αστικών γραμμών, που δίνει μεταξύ άλλων λύση στο πρόβλημα συγκοινωνιακής απομόνωσης των κατοίκων της Αγ. Παρασκευής. Η αναδιάρθρωση προβλέπει την τροποποίηση της γραμμής Νο 4, ώστε το λεωφορείο να περνάει μέσα από τη συνοικία της Αγ.Παρασκευής, καθώς επίσης τη δρομολόγηση μίας νέας γραμμής που θα εκτελεί δρομολόγια από το λιμάνι έως το Αλιβέρι. 

Ο κ.Σκοτινιώτης έθεσε ακόμη το πρόβλημα συχνότητας των δρομολογίων που εξυπηρετούν τις περιφερειακές ενότητες, με τον κ.Πλαστάρα να δεσμεύεται ότι από την αρχόμενη Δευτέρα θα υπάρξει πύκνωση των δρομολογίων προς Ανακασιά, Άνω Βόλο, Σταγιάτες και Κατηχώρι.  Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στις κοινές προσπάθειες Δήμου Βόλου και Αστικού ΚΤΕΛ για την υποδοχή των επιβατών κρουαζιέρας και τη διευκόλυνση των μετακινήσεών τους στην πόλη. 

Τέλος, συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας για την επόμενη περίοδο, όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η ολοκληρωμένη ηλεκτρονική πληροφόρηση των επιβατών, η δυνατότητα δημιουργίας λεωφορειολωρίδων, με προτεραιότητα λεωφορείων στη φωτεινή σηματοδότηση και λεωφορειακές γραμμές ταχείας εξυπηρέτησης (BusRapidTransit, BRT), η διασύνδεση μεταφορικών μέσων με δημιουργία χώρων μετεπιβίβασης από ΙΧ σε Δημόσιες Συγκοινωνίες, η περαιτέρω αναδιάρθρωση των γραμμών και στάσεων, προτάσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Συνδυασμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: