Δυναμική ήταν η παρουσία του Δήμου Βόλου στην 29η Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia» που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Κατά κοινή ομολογία, το περίπτερο του Δήμου Βόλου, στο οποίο συμμετείχαν επίσης φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού, είχε εντυπωσιακή παρουσία και άψογη οργάνωση, γεγονός που συνοδεύτηκε από μεγάλη επισκεψιμότητα.
Στην έκθεση, η οποία εγκαινιάστηκε από την Υπουργό Τουρισμού κ.Όλγα Κεφαλογιάννη, συμμετείχαν 231 εκθέτες, καθώς επίσης 100 και πλέον ξένοι εμπορικοί επισκέπτες (hosted Buyers) από την Ευρώπη, την Ασία, την Αμερική και τον Καναδά. Τον Δήμο Βόλου εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Δια Βίου Μάθησης και Απασχόλησης κ.Δημήτρης Δερβένης και η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης κ.Κερασία Μπαρτζιώκα, η οποία συμμετείχε και στη συνάντηση που είχε η κ.Κεφαλογιάννη με φορείς του Τουρισμού, τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας.
Όπως τονίστηκε, με την παρουσία του Δήμου Βόλου στη Philoxenia, η Δημοτική Αρχή στόχευσε τόσο στην προσέλκυση τουριστών από την ελληνική αγορά, αλλά και επισκεπτών από νέες αγορές του εξωτερικού, όπως οι Βαλκανικές χώρες, η Ρωσία και τα κράτη της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σημειώνεται ότι η συμμετοχή της Ρωσίας με δικό της περίπτερο στην έκθεση, μετά πολλά χρόνια απουσίας, που συνοδεύτηκε μάλιστα από την παρουσία του αναπληρωτή επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Τουρισμού κ.Εvgeniy Pisorevskiy, σηματοδότησε το άνοιγμα μιας νέας σελίδας στις σχέσεις των δύο χωρών.
Το περίπτερο του Δήμου Βόλου αποτέλεσε πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών και επιχειρηματιών του τουρισμού. Ο προορισμός «Βόλος – Πήλιο» παρουσιάστηκε σε ξένους tour operators χάρις στο πρόγραμμα των Hosted Buyers, το οποίο έδωσε τη δυνατότητα να οριστούν συγκεκριμένα ραντεβού των ενδιαφερομένων για ενημέρωση σχετικά με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής. Αξίζει να σημειωθεί ότι σ’ αυτή την Έκθεση, η Δημοτική Αρχή κατάφερε να ενεργοποιήσει όλους τους φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού, έτσι ώστε, όχι μόνο ο προορισμός να παρουσιαστεί συντονισμένα αλλά και ο κάθε φορέας να εργαστεί για την κοινή προβολή της περιοχής.
Στο πλαίσιο αυτής της συλλογικής συνεργασίας, ο Σύλλογος Εστίασης και Διασκέδασης, υπηρετώντας την ιδέα «η γαστρονομία στην υπηρεσία του Τουρισμού», κατάφερε να στήσει ένα κανονικό τσιπουράδικο στο περίπτερο, το οποίος κατακλύστηκε από χιλιάδες επισκέπτες και συνέβαλε στην καλύτερη προβολή του περιπτέρου του Δήμου Βόλου.
Το «παρών» έδωσαν ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ.Κ.Ζαφείρης, ο Αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ.Κ.Λεβέντης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων κ.Νίκος Καλτσογιάννης, τα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής κ.Αθ.Σπύρου και Θ.Καμμένου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Ν.Αγχιάλου Β.Ασδεράκης κ.α. Αξίζει να αναφερθεί επίσης η σημαντική συμβολή των επιχειρήσεων που πρόσφεραν τοπικά προϊόντα για την προβολή της περιοχής και συγκεκριμένα: Οινοποιεία «Τοκαλή» και «Αποστολάκη», Συνεταιρισμός Γυναικών «Το Ρόδι», Συνεταιρισμός Γυναικών Πορταριάς, Συνεταιρισμός Γυναικών Αλμυρού και «Hotel Κρίτσα» που προσέφερε πηλιορείτικα μήλα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στο περίπτερο του Δήμου Βόλου διοργανώθηκαν 11 διαφορετικές κληρώσεις για δωρεάν διαμονή σε καταλύματα της περιοχής.
Όπως τόνισε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρστικής Προβολής και Ανάπτυξης κ.Μπαρτζιώκα, «στη φετινή PHILOXENIA, η Δημοτική Αρχή έδωσε μια νέα ώθηση στην προσπάθεια ανάδειξης της περιοχής, προβάλλοντας συνολικά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του τόπου - φυσικό περιβάλλον, πολιτισμό, υποδομές, τοπικά προϊόντα – τα οποία καθιστούν το Βόλου και το Πήλιο ως έναν από τους ελκυστικότερους προορισμούς της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου