Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Τέλος το «ράβε – ξήλωνε» στους δρόμους

Στον συντονισμό όλων των συναρμόδιων υπηρεσιών που εκτελούν έργα στο οδόστρωμα και την αποφυγή επικαλύψεων επιδιώκει ο Δήμος Βόλου με αφορμή το έργο επέκτασης της δημοτικής οδοποιίας στο σύνολο των Δημοτικών Ενοτήτων, συνολικού προϋπολογισμού 500.000€ το οποίο ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου και πρόκειται να ξεκινήσει εντός του 2013. Για το σκοπό αυτό η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου καλεί από τώρα τους σχετικούς φορείς όπως είναι η ΔΕΥΑΜΒ, η ΔΕΔΔΗΕ (ΔΕΗ), η ΕΠΑ (Φυσικό Αέριο) και ο ΟΤΕ, να ανταποκριθούν στο αίτημα ώστε να υπάρξει ο αναγκαίος προγραμματισμός και να αποφευχθούν οι ταλαιπωρίες του κοινού αλλά και οι περιττές δημόσιες δαπάνες.
Συγκεκριμένα καλούνται οι προαναφερόμενες υπηρεσίες, κατά την κατασκευή υπογείων δικτύων από την πλευρά τους, να ενημερώνουν την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου, για οποιαδήποτε αδειοδότηση εκσκαφών και παρεμβάσεων.
Από την πλευρά της Τεχνικής Υπηρεσίας γίνεται σαφές ότι, στο διάστημα της επόμενης πενταετίας από την κατασκευή των συγκεκριμένων τμημάτων οδοποιίας, δεν θα χορηγούνται αδειοδοτήσεις ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο του «ράβε – ξήλωνε» και μάλιστα σε εξ’ αρχής κατασκευασθέν νέο οδόστρωμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε σχετικό αίτημα άδειας εκσκαφής επί των οδών Ι.Καρτάλη με Δημητριάδος που υπέβαλλε η ΕΠΑ Θεσσαλίας προς την Τεχνική Υπηρεσία, η απάντηση ήταν αρνητική καθώς πρόσφατα έχει ασφαλτοστρωθεί η οδός Δημητριάδος από εργολαβία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, και ζητείται από την ΕΠΑ (Εταιρία Παροχής Φυσικού Αερίου) να επανεξετάσει την περίπτωση τοποθέτησης του δικτύου της στο υπέδαφος του πεζοδρομίου. Ταυτόχρονα, σε όλες τις σχετικές αδειοδοτήσεις επισημαίνεται η αναγκαιότητα της αυτοδίκαιης παρουσίας για αυτοψία και επίβλεψη από εκπροσώπους της Τεχνικής Υπηρεσίας κατά την εκτέλεση των εργασιών.
«Το ζητούμενο είναι η όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση αλλά και η ασφάλεια πεζών και εποχουμένων», δήλωσε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Φώτης Λαμπρινίδης, για να προσθέσει ότι: «σε συνθήκες μεγάλης δημοσιονομικής στενότητας, δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε και να υποβαθμίσουμε την ανάγκη αποφυγής σπατάλης και εξοικονόμησης πόρων, για τη διαφύλαξη του δημόσιου συμφέροντος. Οι κανόνες καλής εκτέλεσης των δημοσίων έργων αποτελούν αυτονόητη υποχρέωση όλων μας».
Υπενθυμίζεται ότι στο πρόγραμμα επέκτασης της οδοποιίας περιλαμβάνονται δέκα οκτώ συγκεκριμένα τμήματα στο σύνολο των Δημοτικών Ενοτήτων και συγκεκριμένα 1)ο δημοτικός χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων στην Ανακασιά, 2)ο παρόχθιος δρόμος του Κραυσίδωνα πίσω από το τένις, επίσης στην Ανακασιά, 3)το ήμισυ της οδού από την επαρχιακή οδό προς το Ξενία Πορταριάς, 4)ο δρόμος πίσω από το Ξενία Πορταριάς μαζί με την αποκατάσταση του τοιχίου 5)η τσιμεντόστρωση της οδού από Μπράνη προς Άγιο Γεράσιμο στη Μακρινίτσα, 6)η ανακατασκευή του λιθόστρωτου Κακονά επίσης στη Μακρινίτσα, 7)η κατασκευή της ανωνύμου οδού στο οικοδομικό τετράγωνο 212 στην Αγριά, 8)η κατασκευή της οδού Γιαννακάκου επίσης στην Αγριά, 9)η κατασκευή και ταυτόχρονα η πλακόστρωση του δρόμου έναντι του εργοστασίου ΕΨΑ, 10)η κατασκευή της οδού 6134 στα Άνω Λεχώνια, 11)η κατασκευή των οδών Λέτσιου, (από Μανίσαλη έως Κάλβου), 12) Νίτσας Κολιού 13) Πλήθονος (από Μυκόνου έως Αλωπίου) και 14) Αγίας Αναστασίας και Παπάφη στη Νέα Ιωνία, 15) η οδός Αδράστου από Αταλάντης έως Ιππέων στη Δημοτική Ενότητα Βόλου, 16) η οδός Αταλάντης, 17) η οδός Ανθεστηρίων και 18) η Σεμέλης επίσης στη Δημοτική Ενότητα Βόλου.




Δεν υπάρχουν σχόλια: