
Συγκεκριμένα, στις 19.6.2012, με Γενικό Γραμματέα Επενδύσεων και Ανάπτυξης τον σημερινό πρύτανη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Γ.Πετράκο, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων το έργο "Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα-Βόλος" (Α΄ και Β΄ φάση). Η α΄ φάση αφορούσε την αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής και των σταθμών και ήταν στην αρμοδιότητα του ΟΣΕ. Η β΄ φάση αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και αποτελεί αρμοδιότητα της ΕΡΓΟΣΕ.
Η α΄ φάση του έργου, που χρηματοδοτήθηκε από το
Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, δημοπρατήθηκε κανονικά και ο ανάδοχος
εγκαταστάθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου του 2014. Το έργο βρίσκεται σε φάση
ολοκλήρωσης. Με την ένταξη στο ΕΣΠΑ της β΄ φάσης του έργου, που αφορά την
εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης, διασφαλίζεται πλέον η ολοκλήρωση του έργου. Βεβαίως
υπάρχουν ακόμη ανοιχτά θέματα που έχουν επανειλημμένως επισημανθεί, όπως το θέμα
της κατάργησης του “S” στη Νέα
Ιωνία και το αν η κίνηση θα γίνεται από
τη κανονική γραμμή μέσω Μελισσιατίκων ή αν από το Νέο Δέλτα μέχρι το Λατομείο η
κίνηση θα γίνεται στα ίχνη της παλαιάς
μετρικής γραμμής, μετά τη μετατροπή της σε κανονικού εύρους, γεγονός που θα
σημαίνει μεγάλο περιορισμό της ταχύτητος λόγω των καμπυλών της γραμμής και της
μορφολογίας του εδάφους.
Σε κάθε περίπτωση προσωπικά, δεν μπορώ παρά να εκφράσω την ιδιαίτερη ικανοποίησή μου για τη θετική εξέλιξη που υπήρξε.
Σε κάθε περίπτωση προσωπικά, δεν μπορώ παρά να εκφράσω την ιδιαίτερη ικανοποίησή μου για τη θετική εξέλιξη που υπήρξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου