Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Παραίτηση Σπ.Μαβίδη από το Δημοτικό Συμβούλιο για προσωπικούς – επαγγελματικούς λόγους

«Λόγοι αυστηρά προσωπικοί – επαγγελματικοί με υποχρεώνουν να υποβάλω την παραίτησή μου από δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Βόλου, αφού οι υποχρεώσεις αυτές δεν μου επιτρέπουν να ανταποκριθώ με την επάρκεια που απαιτείται στις αυξημένες υποχρεώσεις του δημοτικού συμβούλου, οι οποίες μάλιστα πολλαπλασιάζονται από τη στιγμή που ανήκω σε μια μικρή αριθμητικά δημοτική ομάδα, που απαιτεί  την καθημερινή παρουσία, σε πολλά ταυτόχρονα μέτωπα», υπογραμμίζει σε δήλωσή του ο Σπύρος Μαβίδης, ο οποίος σήμερα υπέβαλε την παραίτησή του από δημοτικός σύμβουλος. 
«Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου από τη Νέα Ιωνία αλλά και από όλες τις δημοτικές ενότητες του Δήμου Βόλου για την ξεχωριστή τιμή που μου έκαναν να με εκλέξουν στο Δημοτικό Συμβούλιο. Να ευχαριστήσω, επίσης, τον επικεφαλής της δημοτικής μας παράταξης, Πάνο Σκοτινιώτη, τα υπόλοιπα μέλη της δημοτικής ομάδας και όλα τα μέλη του συνδυασμού μας για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα και τον όμορφο αγώνα που μαζί κάναμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Θέλω να διαβεβαιώσω ότι παραμένω ενεργά στη δημοτική παράταξη “Επιλογή Ευθύνης” και θα συνεχίσω να προσφέρω όσο το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου», τονίζει στη δήλωσή του  ο κ.Μαβίδης.

Ο Σπ.Μαβίδης κλείνει τη δήλωσή του λέγοντας τα εξής : «Είμαι βέβαιος πως ο φίλος και συνάδελφος Φώτης Λαμπρινίδης που θα με αντικαταστήσει, θα ανταποκριθεί με απόλυτη επιτυχία στις υποχρεώσεις του και στις προσδοκίες των συμπολιτών μας. Του εύχομαι από καρδιάς καλή δύναμη και καλή επιτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: