Το φάσμα της διάλυσης της ΔΕΥΑΜΒ, με
ευθύνη της δημοτικής αρχής, είναι το πιο κρίσιμο ζήτημα που αντιμετώπισε
και αντιμετωπίζει ο Δήμος, εδώ και πολλά χρόνια.
Την προηγούμενη βδομάδα, στο
Δημοτικό Συμβούλιο, με αποκλειστική ευθύνη τις δημοτικής αρχής και του προέδρου
και με τα ντροπιαστικά γεγονότα που έκαναν τον γύρο της χώρας, δε στάθηκε
δυνατό να γίνει μία νηφάλια και ουσιαστική συζήτηση, ώστε να μπορούν όλοι οι
δημότες να αντιληφθούν σε βάθος το θέμα, τις προεκτάσεις και τις
συνέπειές του. Και, βεβαίως, η κατοπινή συνέντευξη – παραλήρημα του δημάρχου μόνο στόχο είχε τον αποπροσανατολισμό τις κοινής γνώμης με την πρόκληση σύγχυσης, για να κρύψει η δημοτική αρχή τις ευθύνες της σχετικά με την απαράδεκτη εκ μέρους της διαχείριση του μείζονος αυτού θέματος της πόλης. Όσο για τη χθεσινή επιστολή του δημάρχου στον νέο υπουργό Δικαιοσύνης, πρόκειται για μία ακόμη άσφαιρη κίνηση, που εξυπηρετεί τις επικοινωνιακές ανάγκες της δημοτικής αρχής και προσωπικά του επικεφαλής της, ο οποίος εμφανίζεται και πάλι σαν δήθεν «ανεύθυνος άρχων» που αίρει «αμαρτίες» άλλων, αποσιωπώντας τη δική του παταγώδη αποτυχία. Κατά την προσφιλή του, δε, τακτική, μέμφεται τους δικαστές, γιατί δεν κρίνουν την ουσία της υπόθεσης, «ξεχνάει», όμως, ότι ο μόνος τρόπος να κριθεί η ουσία της υπόθεσης που θα άλλαζε όλα τα δεδομένα, ήταν η συζήτηση της αγωγής της ΔΕΥΑΜΒ, η οποία, όμως, καθυστέρησε επί τρία ολόκληρα χρόνια, με αποκλειστική ευθύνη της δημοτικής αρχής, με συνέπεια να βρεθεί η ΔΕΥΑΜΒ σε αυτή τη δεινή θέση. Αυτό δεν σημαίνει ότι παραβλέπουμε δικαστικές κρίσεις, που έχουν παραγάγει άδικες και άστοχες αποφάσεις.
συνέπειές του. Και, βεβαίως, η κατοπινή συνέντευξη – παραλήρημα του δημάρχου μόνο στόχο είχε τον αποπροσανατολισμό τις κοινής γνώμης με την πρόκληση σύγχυσης, για να κρύψει η δημοτική αρχή τις ευθύνες της σχετικά με την απαράδεκτη εκ μέρους της διαχείριση του μείζονος αυτού θέματος της πόλης. Όσο για τη χθεσινή επιστολή του δημάρχου στον νέο υπουργό Δικαιοσύνης, πρόκειται για μία ακόμη άσφαιρη κίνηση, που εξυπηρετεί τις επικοινωνιακές ανάγκες της δημοτικής αρχής και προσωπικά του επικεφαλής της, ο οποίος εμφανίζεται και πάλι σαν δήθεν «ανεύθυνος άρχων» που αίρει «αμαρτίες» άλλων, αποσιωπώντας τη δική του παταγώδη αποτυχία. Κατά την προσφιλή του, δε, τακτική, μέμφεται τους δικαστές, γιατί δεν κρίνουν την ουσία της υπόθεσης, «ξεχνάει», όμως, ότι ο μόνος τρόπος να κριθεί η ουσία της υπόθεσης που θα άλλαζε όλα τα δεδομένα, ήταν η συζήτηση της αγωγής της ΔΕΥΑΜΒ, η οποία, όμως, καθυστέρησε επί τρία ολόκληρα χρόνια, με αποκλειστική ευθύνη της δημοτικής αρχής, με συνέπεια να βρεθεί η ΔΕΥΑΜΒ σε αυτή τη δεινή θέση. Αυτό δεν σημαίνει ότι παραβλέπουμε δικαστικές κρίσεις, που έχουν παραγάγει άδικες και άστοχες αποφάσεις.
Γι’ αυτό, λοιπόν, αποφασίσαμε να
απευθυνθούμε, σήμερα, στους συμπολίτες μας και να αναδείξουμε γιατί είναι
υπόλογη η δημοτική αρχή για τις δυσμενείς εξελίξεις που βιώνει η ΔΕΥΑΜΒ, σε
σχέση τόσο με το «σκάνδαλο ΕΡΓΗΛ», όσο και με το μισθολογικό των εργαζομένων, ποιες
είναι οι βαρύτατες ευθύνες της.
Και, για να κάνουμε τα πράγματα πιο
λιανά και πιο κατανοητά, θα αξιοποιήσουμε τη μέθοδο των ερωτοαπαντήσεων:
1.
Γνώριζε η δημοτική αρχή Μπέου, όταν ανέλαβε τη ΔΕΥΑΜΒ, όλα τα δεδομένα του
«σκανδάλου ΕΡΓΗΛ» και του μισθολογικού των εργαζομένων;
v
Η δημοτική αρχή,
τον Σεπτέμβριο 2014, είχε πλήρη γνώση όλων των δεδομένων του «σκανδάλου ΕΡΓΗΛ», αφού,
τόσο ο δήμαρχος, όσο και το νομικό του επιτελείο, είχαν εξαντλητικά ενημερωθεί
για όλες τις ουσιαστικές και νομικές πλευρές της υπόθεσης. Τούτων δεδομένων,
υποσχέθηκε πως,
όσο εκείνος είναι δήμαρχος, η ΕΡΓΗΛ θα πάρει μόνο «φιλάκια και φωτογραφία του».
Δυστυχώς, προς το παρόν, τέσσερα χρόνια μετά, αντί για «φιλάκια και
φωτογραφία», η ΕΡΓΗΛ αλωνίζει στα ταμεία της ΔΕΥΑΜΒ και ήδη πήρε το πράσινο φως
να «βάλει χέρι» και στα ταμεία του Δήμου. Αθροιστικά, τα ποσά των κατασχέσεων
στη ΔΕΥΑΜΒ και των επαπειλούμενων κατασχέσεων στο Δήμο, αλλά και στο
Νοσοκομείο, καλύπτουν ουσιαστικά ολόκληρο το ποσό που αυθαίρετα διεκδικεί.
v Επίσης, η δημοτική αρχή είχε ενημερωθεί
πλήρως και για τη δικαστική εκκρεμότητα σε σχέση με το μισθολογικό των
εργαζομένων.
2.
Ποιο ήταν το ύψος των οφειλών της ΔΕΥΑΜΒ, όταν ανέλαβε η διοίκηση Μπέου;
v Τη
μόνη οφειλή που φερόταν να έχει η ΔΕΥΑΜΒ ήταν προς την ΕΡΓΗΛ, και συγκεκριμένα το ποσό που της
είχε επιδικαστεί με την 510/2011
απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Λάρισας
για δήθεν εξωσυμβατικές εργασίες (για να υπολογίσουμε το ύψος του ποσού, θα πρέπει από τα 9,2 εκατ. ευρώ που
διεκδικεί τώρα η ΕΡΓΗΛ να αφαιρεθεί το ποσό των τόκων, με το οποίο έχει
επιβαρυνθεί από τον Σεπτέμβριο 2014 έως σήμερα).
v Να υπογραμμίσουμε, για μια ακόμη
φορά, ότι, ενώ παγίως η ΔΕΥΑΜΒ είχε απορρίψει το σύνολο των δήθεν εξωσυμβατικών
εργασιών, η δημοτική αρχή Μπέου, ανατρέποντας τα μέχρι τότε δεδομένα,
αναγνώρισε εντελώς αυθαίρετα και σκανδαλωδώς
ότι από το ποσό της φερόμενης αυτής οφειλής, το 30,62% αντιστοιχεί σε
έργο που πράγματι έχει εκτελεστεί, δηλαδή ότι αποτελεί πραγματική οφειλή
(σήμερα πάνω από 3 εκατ. ευρώ που συνεχώς τοκίζονται).
v Από την άλλη, όταν ανέλαβε η
διοίκηση Μπέου, εκκρεμούσε η εκδίκαση της αγωγής της ΔΕΥΑΜΒ κατά της ΕΡΓΗΛ, η
οποία είχε προσδιοριστεί να συζητηθεί, τον Φεβρουάριο 2015.
v
Οφειλή προς τους εργαζομένους μέχρι τότε
δεν υπήρχε, αφού είχαν απορριφθεί, τόσο τα ασφαλιστικά μέτρα, όσο και η αγωγή τους σε πρώτο βαθμό (οι εργαζόμενοι
κέρδισαν την υπόθεση στο Εφετείο επί διοικήσεως Μπέου). Εξάλλου, η διοίκηση
Μπέου μπορούσε να έχει λύσει το θέμα από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε, δηλαδή
από τα τέλη Σεπτεμβρίου 2014, οπότε και εκδόθηκε σχετική απόφαση της Ολομέλειας
του Ελεγκτικού Συνεδρίου (πόσο μάλλον που η προηγούμενη διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ
είχε μεριμνήσει, ώστε, στον προϋπολογισμό 2014, να υπάρχουν τα χρήματα που θα
απαιτούνταν για τη μισθοδοσία του προσωπικού χωρίς τις περικοπές του 2012, σε
περίπτωση δικαστικής δικαίωσης των εργαζομένων). Και, οπωσδήποτε, μπορούσε να
το λύσει οριστικά, τον Ιανουάριο 2016, όταν της κοινοποιήθηκε η τελεσίδικη
απόφαση του Εφετείου. Έχει, συνεπώς, η δημοτική αρχή την αποκλειστική ευθύνη
για την εκτόξευση στα ύψη της οφειλής προς τους εργαζομένους.
3.
Λύση και εκκαθάριση, λοιπόν;
v Στην παρούσα, ιδιαίτερα, φάση όχι
μόνο δεν μπορεί να αποτελεί αποδεκτή επιλογή, αλλά αποτελεί επιλογή ακραία
τυχοδιωκτική, που υπονομεύει ευθέως τα συμφέροντα της ΔΕΥΑΜΒ, αφού:
α) η δημοτική αρχή, είτε από σκοπιμότητα είτε από
αβάσταχτη ελαφρότητα, στέλνει στη Δικαιοσύνη μήνυμα παραίτησης, την πιο
κρίσιμη στιγμή. Την ώρα, δηλαδή, που αναμένεται η έκδοση της απόφασης του
Πενταμελούς Εφετείου Λάρισας και την ώρα που εκκρεμούν οι ανακοπές της ΔΕΥΑΜΒ
κατά της αναγκαστικής εκτέλεσης και των κατασχετηρίων. Και μόνο με την ανακίνηση αυτού του θέματος, η ζημιά έχει ήδη γίνει και υπάρχουν
βαρύτατες ευθύνες.
β) Τι θα γίνει αν η
ΔΕΥΑΜΒ κερδίσει το Εφετείο; Τι θα γίνει αν κερδίσει τις ανακοπές; Θα ξαναφτιάξουμε τη ΔΕΥΑΜΒ;
γ) Η δημοτική αρχή προτείνει τη λύση και εκκαθάριση της
ΔΕΥΑΜΒ, αφού, όμως, προηγήθηκε η κατάσχεση των ταμειακών διαθεσίμων της που
διατηρούσε σε τραπεζικούς λογαριασμούς, τα οποία, στις 24-04-2018, ανέρχονταν
σε περίπου 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ πλέον κανείς δεν γνωρίζει σε ποιο ύψος έχουν
φτάσει, δεδομένου ότι κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό (ήδη η ΕΡΓΗΛ έχει
«ενθυλακώσει» 1,4 εκατ. ευρώ από τα κατασχεμένα στην Τράπεζα Πειραιώς, ενώ
δυσμενείς είναι οι δικαστικές εξελίξεις σε σχέση και με την Eurobank). Πώς λοιπόν ισχυρίζεται ότι η λύση και εκκαθάριση είναι ο μόνος τρόπος, ώστε η ΕΡΓΗΛ να μην πληρωθεί αυτά που διεκδικεί χωρίς
να τα δικαιούται; Εννοεί τα πέραν των
κατασχεμένων; Με τα κατασχεμένα «ό γέγονε, γέγονε»; Αλλά και πώς διασφαλίζει τα πέραν των κατασχεμένων, όταν, μάλιστα, άνοιξε
ο δρόμος για κατάσχεση και στα ταμεία του Δήμου;
δ) Με δεδομένο ότι υπάρχουν ακόμη μπροστά μας πολλές και καθοριστικής
σημασίας δικαστικές εκκρεμότητες, ποιος θα αναλάβει εφεξής την ευθύνη για
την υπεράσπιση των συμφερόντων της ΔΕΥΑΜΒ; Οι δύο εκκαθαριστές που θα ορίσει ο
κ. Ντίτορας; Γιατί, με τον ορισμό των εκκαθαριστών, παύει
αυτοδίκαια η εξουσία των μελών του Δ.Σ. και τις αρμοδιότητές του ασκούν οι
εκκαθαριστές.
4.
Θα μπορούσε η λύση και εκκαθάριση να αποτελούν αποδεκτή επιλογή;
v Ενδεχομένως, υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Ειδικότερα:
α) αν υπήρχε πλήρης νομική διασφάλιση για την απρόσκοπτη συνέχιση των δραστηριοτήτων της ΔΕΥΑΜΒ, σε περίπτωση που επιδιωχθεί ρευστοποίηση -στο πλαίσιο της
εκκαθάρισης- της κινητής και ακίνητης περιουσίας της. Επίσης, πλήρης νομική
διασφάλιση για τη δυνατότητα να αποτελεί ο Δήμος δυνητικό φορέα που
θα επιτρέπει την απρόσκοπτη αξιοποίηση όλων των επενδυτικών-χρηματοδοτικών
προγραμμάτων στον τομέα της ύδρευσης και της αποχέτευσης (από τη γνωμοδότηση
του νομικού συμβούλου των εργαζομένων προκύπτει ότι τέτοια διασφάλιση δεν
υπάρχει),
β) αν η απόφαση λαμβανόταν σε ανύποπτο χρόνο
και αφού είχε υπάρξει μέριμνα να μην υπάρχουν ταμειακά διαθέσιμα σε τραπεζικούς
λογαριασμούς ή αυτά να είναι τα ελάχιστα δυνατά, κάτι που ήταν απολύτως
εφικτό, δεδομένου ότι και επιπλέον έργα, που τόσο ανάγκη έχουν όλες οι
δημοτικές ενότητες, θα μπορούσαν να έχουν δρομολογηθεί (κι επομένως να έχουν
απορροφηθεί πόροι), και οι εργαζόμενοι να έχουν πάρει τα οφειλόμενα, και
γ) αν υπήρχε η νομική διασφάλιση ότι η ΕΡΓΗΛ δεν θα μπορούσε να
ικανοποιήσει τη δικαστική της απαίτηση από τα ταμεία του Δήμου Βόλου. Μετά
από την πρόσφατη απόφαση του Δικαστηρίου, γίνεται φανερό πως τέτοια διασφάλιση
δεν μπορεί να υπάρξει.
v Η δημοτική αρχή είχε, μάλιστα, τη
δυνατότητα να προχωρήσει σε λύση και εκκαθάριση -αν αυτή ήταν η επιλογή της- χωρίς να
χρειάζεται τη συναίνεση της αντιπολίτευσης, αφού, με το νομοθετικό πλαίσιο που
ίσχυε, από το 2011 μέχρι τον Ιούλιο 2017, αρκούσε η απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του
δημοτικού συμβουλίου, την οποία διαθέτει
η δημοτική αρχή.
v Είχαν, δε, πολλές ευκαιρίες στο
παρελθόν να πάρουν τη σχετική απόφαση, με άνεση χρόνου και πρωτοβουλιών και όχι
τώρα, στο «και πέντε». Για παράδειγμα -και περιοριζόμαστε στην τελευταία ευκαιρία-, από τη στιγμή που κοινοποιήθηκε στη ΔΕΥΑΜΒ, στα μέσα Ιουνίου
2017, το απόγραφο με τις απαιτήσεις της ΕΡΓΗΛ. Ενώ ως δημοτική αρχή είχαν
τέσσερις ολόκληρους μήνες να αναλάβουν κάθε αναγκαία πρωτοβουλία, αφού η
αντίδικος δεν είχε νομικά το δικαίωμα να προχωρήσει σε κατασχέσεις ως τα μέσα
Οκτωβρίου 2017, δεν έκαναν απολύτως τίποτα, μέχρι τον Απρίλιο 2018, για να
προστατεύσουν τα χρήματα της Επιχείρησης από την «έφοδο» της ΕΡΓΗΛ στους
τραπεζικούς λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ.
5. Ποιο ήταν, τελικά, το «όπλο» που διέθετε η ΔΕΥΑΜΒ, για να
λύσει τον γόρδιο
δεσμό;
v Το μόνο ουσιαστικά όπλο της ΔΕΥΑΜΒ
ήταν η γρήγορη εκδίκαση της αγωγής της με τις διεκδικήσεις της κατά της ΕΡΓΗΛ.
v Τι θα σήμαινε θετική έκβαση της
αγωγής;
α) θα είχε υποχρεωθεί η ΕΡΓΗΛ να επιστρέψει στη ΔΕΥΑΜΒ
6,6 εκατ. ευρώ, με τους νόμιμους τόκους, επειδή τα χρήματα αυτά της
καταβλήθηκαν χωρίς, όπως απέδειξε η διοίκηση Σκοτινιώτη, να αντιστοιχούν σε
εκτελεσμένο έργο και συνεπώς χωρίς να της οφείλονται, και
β) θα είχε αναγνωριστεί ότι η ΔΕΥΑΜΒ δεν οφείλει στην
ΕΡΓΗΛ το ποσό που της επιδικάστηκε από το Πενταμελές Εφετείο Λάρισας το 2011. Η
απόφαση αυτή, ως απόφαση Εφετείου, είναι τελεσίδικη, που
σημαίνει εκτελεστή. Συνεπώς, με βάση την απόφαση, η ΔΕΥΑΜΒ
θα είχε προχωρήσει σε μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης (κατασχέσεις κλπ) κατά
της ΕΡΓΗΛ και δε θα βρισκόταν στη δεινή θέση που σήμερα βρίσκεται.
v Δυστυχώς, η δημοτική αρχή, όχι μόνο πήρε πίσω την αγωγή που είχε καταθέσει η διοίκηση
Σκοτινιώτη, αλλά και χαράμισε αδικαιολόγητα τρία ολόκληρα χρόνια, μέχρι να δεήσει να καταθέσει την
τέταρτη κατά σειρά -και τελική- αγωγή της, στις 31-07-2017, ενάμιση μήνα μετά, αφότου είχε προηγηθεί η επίδοση του απογράφου από την ΕΡΓΗΛ (13 Ιουνίου
2017)! Και σαν να μην έφτανε αυτό, όταν, τον Δεκέμβριο 2017, ήρθε η
ώρα να συζητηθεί η αγωγή της αυτή, η ΔΕΥΑΜΒ ζήτησε αναβολή για τον
Απρίλιο 2018! Στα τρία και πλέον αυτά χρόνια, η θέση της ΔΕΥΑΜΒ κατέστη
σαφώς δυσμενέστερη, χάθηκαν πολλές δίκες, για τις οποίες ουδέποτε ενημέρωσε
η δημοτική αρχή, που όλα αυτά τα χρόνια χειρίζεται την υπόθεση με πλήρη
αδιαφάνεια, δόθηκαν, με τις συνεχείς παλινωδίες, επιχειρήματα στην ΕΡΓΗΛ, και
τόσα άλλα. Και στο ζήτημα αυτό οι
ευθύνες είναι εγκληματικές.
6. Τι επιδιώκει, τελικά, η δημοτική
αρχή, με την πρότασή της για λύση και εκκαθάριση, στην οποία, μάλιστα, επιμένει και
δηλώνει πως θα ξαναφέρει στο Δημοτικό Συμβούλιο;
v Όπως προαναφέραμε, η δημοτική αρχή
δεν έχει εγκαταλείψει ποτέ το σχέδιό της για «συμβιβασμό» με την ΕΡΓΗΛ. Να υπενθυμίσουμε ότι, στις
17-09-2014, στο Δ.Σ., ο δήμαρχος έλεγε: «… γίνεται όμως μία προσπάθεια μήπως
και μπορέσουμε τα 8.900.000 να τα πάμε 4, 5, 6 ή όλα…». Και, στις
29-09-2014, στο Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ, ότι είχε επιχειρήσει να έρθει σε συμβιβασμό
και, επί 3 ώρες, συσκέπτονταν και ότι η ΕΡΓΗΛ δεν ήταν διατεθειμένη να χαρίσει
ούτε ένα ευρώ… Και, στο ΔΣ της 25-06-2018, μίλησε για διαπραγμάτευση και
αναζητούσε «πρόθυμους ηλίθιους» στην αντιπολίτευση, να τον στηρίξουν… Και αυτό
ακριβώς το σχέδιο επιδιώκει να υπηρετήσει με την πρότασή της, το οποίο, με τον
θηριώδη προπαγανδιστικό της μηχανισμό, θα το παρουσιάσει πλέον σαν δήθεν
μονόδρομο μετά τη δήθεν άγονη στάση της αντιπολίτευσης, αδιαφορώντας για
τις συνέπειες που προαναφέραμε. Γι’ αυτό και φρόντισε να υπονομεύσει κάθε
περιθώριο συνεννόησης με την αντιπολίτευση.
v Αλλά και για το απίθανο ενδεχόμενο
να περάσει η πρότασή της, η δημοτική αρχή έχει έτοιμο το plan-b. Πολύ σύντομα
θα αποδειχθεί η αδυναμία ενός υδροκέφαλου Δήμου να καλύψει αποτελεσματικά τις
εξειδικευμένες δραστηριότητες της ΔΕΥΑΜΒ που απαιτούν ευελιξία, κι έτσι η
δημοτική αρχή θα παρουσιάσει ως μονόδρομο την εκχώρηση σε ιδιώτες κρίσιμων
τομέων της ύδρευσης και αποχέτευσης (η παραχώρηση σε ιδιώτες του Βιολογικού,
επί παραδείγματι, παραμένει ανεκπλήρωτος
στόχος της).
7. Η βρώμικη προπαγάνδα της δημοτικής αρχής επιχειρεί,
τέσσερα χρόνια τώρα, την πλήρη διαστροφή της πραγματικότητας, Ας συνοψίσουμε, λοιπόν:
σε τι τελικά συνίσταται το σκάνδαλο «ΕΡΓΗΛ-ΔΕΥΑΜΒ»;
v
α) στο γεγονός ότι,
όπως αποκάλυψε η διοίκηση Σκοτινιώτη (αρχικά με την Επιτροπή Ξηρακιά), την
περίοδο 2005-2007, άλλο έργο εκτελούνταν και άλλο
έργο, πολλαπλάσιο, πιστοποιούνταν και τελικά πληρώθηκε στην ΕΡΓΗΛ,
v
β) στις χαμένες προθεσμίες, την περίοδο 2008-2009, οι οποίες
αφορούσαν: i/
τη (μη) διόρθωση της τελικής επιμέτρησης των εργασιών που αυθαίρετα είχε
υποβάλει η ΕΡΓΗΛ, και ii/ τη (μη)
παραλαβή του έργου.
8. Και για ποιους χειρισμούς ελέγχεται η διοίκηση
Μπέου;
v Ήδη έγινε αναφορά σε χειρισμούς εξόχως βλαπτικούς για την
έκβαση της υπόθεσης: κατάθεση αγωγής μετά από τρία ολόκληρα χρόνια, ύπαρξη
σημαντικών ταμειακών διαθεσίμων στους τραπεζικούς λογαριασμούς, ανακίνηση
θέματος λύσης και εκκαθάρισης την κρίσιμη αυτή την περίοδο κλπ.
v Πέρ’ από αυτά, η διοίκηση Μπέου ελέγχεται, γιατί, με την ανάληψη των καθηκόντων της, ανέτρεψε
σε βάρος της ΔΕΥΑΜΒ τα δύο θεμελιώδη δεδομένα που είχαν διαμορφωθεί:
α) ότι οφειλέτης δεν είναι η ΔΕΥΑΜΒ,
αλλά η ΕΡΓΗΛ. Η δημοτική αρχή, ωστόσο, ξεκίνησε τη θητεία της
διαπραγματευόμενη «συμβιβασμό» με την ΕΡΓΗΛ για κάποια εκατομμύρια,
αναγνωρίζοντας με τον τρόπο αυτό ότι οφειλέτρια είναι η ΔΕΥΑΜΒ και όχι η ΕΡΓΗΛ,
και
β) ότι η ΔΕΥΑΜΒ δεν αναγνωρίζει το
σύνολο των δήθεν εξωσυμβατικών εργασιών και, συνεπώς, το σύνολο του ποσού που επιδικάστηκε
στην ΕΡΓΗΛ γι’ αυτές. Η δημοτική αρχή, ωστόσο, ήδη από την πρώτη αγωγή που
κατέθεσε (Δεκέμβριος 2014), μέχρι και την τελευταία (Ιούλιος 2017), εντελώς
αυθαίρετα και σκανδαλωδώς, συνομολόγησε, όπως προαναφέραμε, ότι οφείλεται στην
ΕΡΓΗΛ το 30,62% του ποσού αυτού, δηλαδή κάποια εκατομμυριάκια, που, μάλιστα,
συνεχώς τοκίζονται.
Ας ελπίσουμε ότι οι χειρισμοί της
δημοτικής αρχής δεν θα αποδειχθούν και μοιραίοι. Εν πάση
περιπτώσει, άλλη επιλογή δεν έχουμε, παρά, στέλνοντας ήδη από σήμερα ένα μήνυμα ενότητας και αποφασιστικότητας της
πόλης για την υπεράσπιση της ΔΕΥΑΜΒ
και του δημοσίου συμφέροντος, να
επιμείνουμε και να εξαντλήσουμε όλα τα νομικά μέσα για τη δικαίωση της
Επιχείρησης, κάτι που, παρά τους μέχρι τώρα χειρισμούς της δημοτικής αρχής,
παραμένει εφικτό. Μια θετική, δε,
απόφαση της Δικαιοσύνης επί της αγωγής της ΔΕΥΑΜΒ θα σηματοδοτήσει την πλήρη ανατροπή. Την
περιμένουμε με αγωνία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου