Καλό και άγιο το διαδίκτυο, αλλά μερικές φορές
δίνει λαβή για μελαγχολικές συγκρίσεις. Όπως όταν κάνει κανείς περιήγηση, για
να δει τι «παίζει» σε άλλες πόλεις, κυρίως τις γειτονικές.
«Αλιεύσαμε», λοιπόν, ότι στη γειτονική Λάρισα
παρουσιάστηκε, στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η κυκλοφοριακή
μελέτη εφαρμογής για την κεντρική περιοχή της πόλης, στο πλαίσιο του Σχεδίου
Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Το 80% των δρόμων του κέντρου της Λάρισας θα
μετατραπεί σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας, ενώ σε περιοχές κατοικίας που έχουν
χαρακτηριστεί και σημανθεί ως περιοχές ήπιας κυκλοφορίας, οι πεζοί θα μπορούν
να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα σε όλο του το πλάτος, θα επιτρέπονται τα
παιγνίδια και η ταχύτητα των οχημάτων σε καμιά περίπτωση δεν θα υπερβαίνει τα
20 χλμ. την ώρα. Μια μέρα πριν, υπογράφηκε μεταξύ του περιφερειάρχη Θεσσαλίας,
Κων. Αγοραστού, του δημάρχου Λαρισαίων, Απ. Καλογιάννη, και του προέδρου της
Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, Ρ. Τσιουλάκη, μνημόνιο
πολυεπίπεδης συνεργασίας για τη μετατροπή της Λάρισας σε καθολικά προσβάσιμη
πόλη και για την ανεμπόδιστη και ισότιμη συμμετοχή των ΑμεΑ στην τοπική κοινωνία,
στο πλαίσιο των απαιτήσεων της Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με
Αναπηρία.
Όσο για τα Τρίκαλα, ούτε λόγος. Εκεί έχουν μπει
στην ψηφιακή πρωτοπορία.
Αλλά ας μην είμαστε και άδικοι. «Πύδνα» ούτε στη
Λάρισα ούτε στα Τρίκαλα έχουν. Ούτε και νταηλίκια με τον … Καραπαπά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου