Σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξή του ο δήμαρχος Βόλου κ. Μπέος, κάνοντας αναφορά στις εκκρεμότητες που παρέλαβε στο Δήμο, ισχυρίστηκε ότι ουσιαστικά τη μεταβατική περίοδο, Ιουνίου – Αυγούστου 2014, υπήρξε χαλάρωση στη λειτουργία του Δήμου και «στάση πληρωμών» από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, προκειμένου να δυσκολέψει τη θέση του Δημάρχου κατά την ανάληψη των καθηκόντων του την 1η Σεπτεμβρίου. Ως τέως Αντιδήμαρχος Οικονομικών διαμαρτυρήθηκα και παράλληλα κατέφυγα με επιστολή μου στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου, καλώντας τες να γνωστοποιήσουν τα επίσημα στοιχεία από το αρχείο του Δήμου. Από τα στοιχεία λοιπόν που παραθέτουν στην απάντησή τους οι Υπηρεσίες, αποδεικνύεται το ακριβώς αντίθετο, ότι δηλαδή μέσα στο 3μηνο του καλοκαιριού όχι μόνο δεν υπήρξε χαλάρωση στην Οικονομική Υπηρεσία αλλά μια υπερδραστηριότητα, ώστε να διευκολυνθεί το έργο της νέας Δημοτικής Αρχής.
Συγκεκριμένα η Οικονομική Επιτροπή, μέσα σε τρεις μήνες, συνεδρίασε 19 φορές και εξέτασε και αποφάσισε συνολικά για 219 θέματα ημερήσιας διάταξης.
Το τμήμα προμηθειών πραγματοποίησε εννέα (9) διαγωνισμούς, είκοσι (20) έρευνες αγοράς και τριάντα επτά (37) εκκαθαρίσεις παγίων προκαταβολών, ενώ το ταμείο εξόφλησε συνολικά 2.124 εντάλματα συνολικού ποσού 23.282.695,13 ευρώ.
«Αναγκάσθηκα να απευθυνθώ στις Υπηρεσίες, γιατί αισθάνθηκα βαθύτατα προσβεβλημένος από τον ισοπεδωτικό χαρακτηρισμό, της «στάσης πληρωμών». Και τούτο γιατί μέσα το καλοκαίρι των αδειών των εργαζομένων, κάναμε μια υπερπροσπάθεια όχι μόνο για να λειτουργήσει ομαλά ο Δήμος και να συντάξουμε το προσχέδιο Προϋπολογισμού για το 2015, αλλά και για να κλείσουμε μικρές ή μεγαλύτερες εκκρεμότητες ώστε να μην επιβαρυνθεί η νέα Δημοτική Αρχή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου