Συνεχίζοντας τις προσπάθειες για τη βελτίωση της καθημερινότητας,
η Υπηρεσία Καθαριότητας ξεκίνησε συντονισμένες επαφές με κατηγορίες
επαγγελματιών, με πρώτους τους ιχθυοπώλες, για την ενημέρωσή τους, αναφορικά με
τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων, ζητώντας τη
συνδρομή τους για ένα πιο καθαρό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, η Υπηρεσία έχει αντιμετωπίσει,
αρκετές φορές, διάφορα προβλήματα από τον τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων εκ
μέρους ορισμένων επαγγελματιών ιχθυοπωλών, που με τη συμπεριφορά τους (απόρριψη
συσκευασιών αποθήκευσης και μεταφοράς ψαριών σε κάδους, υπολειμμάτων ψαριών σε
κάδους χωρίς να είναι τοποθετημένα σε σακούλες, πάγων συντήρησης ψαριών στο
δίκτυο ομβρίων κλπ), αφενός επιβαρύνουν το περιβάλλον, προκαλώντας επιπλέον
φόρτο στην Υπηρεσία (ανάγκη αντικατάστασης κάδων, χρήσης υδροφόρας για τον
καθαρισμό οδών και την εξάλειψη της δυσοσμίας κλπ), αφετέρου γίνονται η αιτία
πρόκλησης έντονων διαμαρτυριών ή και καταγγελιών εκ μέρους άλλων δημοτών
(κατοίκων ή καταστηματαρχών δίπλα ή κοντά σε ιχθυοπωλεία), κάποιες από τις
οποίες έχουν προκαλέσει μέχρι και την παρέμβαση της Εισαγγελίας για τη
διερεύνησή τους.
Στο πλαίσιο αυτό, πριν λίγες μέρες, η αρμόδια
Αντιδήμαρχος, Ν. Οικονόμου, προκάλεσε καταρχάς συνάντηση με εκπροσώπους των
ιχθυοπωλών, στην οποία συμμετείχαν οι κ.κ. Φ. Δημητρίου, Β. Ξηρακιάς, Δ. Δαφερέρας
και Θ. Ντόκας. Στη συνάντηση, η Αντιδήμαρχος παρουσίασε αναλυτικά τα προβλήματα
που αντιμετωπίζει η Υπηρεσία αναφορικά με τα απορρίμματα από ιχθυοπωλεία, την
ισχύουσα νομοθεσία, ως προς τις υποχρεώσεις των ιχθυοπωλείων στην αποκομιδή των
απορριμμάτων τους, και ζήτησε τη συνεργασία του κλάδου, ώστε, και η αποκομιδή
από την Υπηρεσία να γίνεται χωρίς προβλήματα και πιο αποτελεσματικά, και να
βελτιώνεται η καθαριότητα και η αισθητική της πόλης, κάτι που είναι προς όφελος
και των ίδιων των επαγγελματιών, και, κυρίως, να διασφαλίζεται η δημόσια υγεία,
προς το συμφέρον όλων των πολιτών.
Συγκεκριμένα, από την Αντιδήμαρχο επισημάνθηκε ότι,
σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι ιχθυοπώλες οφείλουν να μεριμνούν οι ίδιοι
για τη διαχείριση των συνθετικών συσκευασιών (φελιζόλ) αποθήκευσης και
μεταφοράς ψαριών. Επίσης, οφείλουν να απορρίπτουν τα νερά πλύσης των ψαριών και
τα νερά από το λιώσιμο των πάγων συντήρησής τους στο δίκτυο αποχέτευσης και όχι
στο δίκτυο ομβρίων, καθώς συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας, κυρίως τους
θερινούς μήνες, οπότε η απορροή είναι πιο μικρή και οι συνήθεις υψηλές θερμοκρασίες
εντείνουν το φαινόμενο της δημιουργίας εστιών ρύπανσης.
Οι επαγγελματίες εξέφρασαν τη διάθεσή τους για
απόλυτη συνεργασία με την Υπηρεσία Καθαριότητας, αναγνωρίζοντας τις προσπάθειες
που γίνονται από πλευράς της για όσο το δυνατό καλύτερη καθαριότητα στις οδούς
όπου βρίσκονται τα καταστήματά τους. Εξάλλου, μετά από τη συνάντηση, στάλθηκε από την Υπηρεσία Καθαριότητας και προσωπική επιστολή σε όλους τους επαγγελματίες ιχθυοπώλες του Δήμου Βόλου, για την έγκυρη ενημέρωσή τους, με στόχο την ορθή διαχείριση εκ μέρους τους των απορριμμάτων που προκύπτουν από τη δραστηριότητα που ασκούν.
Η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ν. Οικονόμου, δήλωσε
σχετικά: «Η Υπηρεσία Καθαριότητας καταβάλλει καθημερινά, παρά τις
αντικειμενικές δυσκολίες, ιδιαίτερη προσπάθεια, για να ανταποκρίνεται στις
υποχρεώσεις της, με πνεύμα συνεννόησης και συνεργασίας με τους δημότες. Με την
αρμονική συνεργασία, με συναίσθημα ευθύνης και με απλές κινήσεις από τον καθένα
μας προστατεύουμε τη δημόσια υγεία και την αισθητική της πόλης μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου