Σε δήλωσή του με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου αποπεράτωσης του τμήματος Α/Κ Λαρίσης-Γορίτσα του Περιφερειακού δρόμου του Βόλου, ο Δήμαρχος Βόλου κ.Πάνος Σκοτινιώτης επισήμανε τα ακόλουθα: «Όπως ανακοίνωσε και ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, υπεγράφη η σύμβαση της εργολαβίας - σκούπα του Περιφερειακού δρόμου του Βόλου. Πρόκειται αναμφισβήτητα για ιδιαίτερα θετική εξέλιξη, αφού προχωρά πλέον η εργολαβία, με την οποία θα καταστεί επιτέλους το τμήμα αυτό του δρόμου λειτουργικό και, το κυριότερο, ασφαλές. Χάρις στη γόνιμη συνεργασία του Δήμου Βόλου με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, αλλά και με τη συμβολή των τοπικών φορέων, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε την πίστωση και να ξεμπλοκάραμε ένα έργο που ήταν παγωμένο για πάρα πολύ καιρό».
Αναφερόμενος, ειδικότερα, στα προβλήματα που υπήρξαν και οδήγησαν στη σημαντική καθυστέρηση του έργου, ο Δήμαρχος επισήμανε ότι η παρούσα Δημοτική Αρχή βρήκε το έργο του Περιφερειακού σε απόλυτο τέλμα και χρειάστηκε επίμονη, μεθοδική και συντονισμένη προσπάθεια για να προχωρήσουν τόσο η εργολαβία-«σκούπα», όσο και η εργολαβία στο τμήμα από Γορίτσα μέχρι την έξοδο της αρτηρίας στην παραλιακή οδό Βόλου-Αγριάς, η οποία εντάχθηκε τελικά στο ΕΣΠΑ και προχωρά απρόσκοπτα.
Η εργολαβία-«σκούπα» αντιμετώπιζε το επιπλέον πρόβλημα ότι δεν ήταν επιλέξιμη για ένταξη και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. «Κατά συνέπεια έπρεπε να εξευρεθούν εθνικοί πόροι σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης», είπε και αναφέρθηκε στις έντονες και συντονισμένες πιέσεις που ασκήθηκαν προς τον τότε αρμόδιο Υπουργό Γ.Μαγκριώτη, προκειμένου να εξασφαλιστούν τα 6,8 εκατομμύρια που απαιτούνταν και να δημοπρατηθεί το έργο. Στη συνέχεια υπήρξαν διάφορες εμπλοκές τόσο με την ένσταση από την τρίτη κατά σειρά μειοδότρια εταιρεία, όσο και κατά τον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
«Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε από κοντά και να παρεμβαίνουμε δυναμικά για την ολοκλήρωση του πολύπαθου αυτού έργου», κατέληξε ο κ.Σκοτινιώτης.
Η εργολαβία-«σκούπα» αντιμετώπιζε το επιπλέον πρόβλημα ότι δεν ήταν επιλέξιμη για ένταξη και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. «Κατά συνέπεια έπρεπε να εξευρεθούν εθνικοί πόροι σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης», είπε και αναφέρθηκε στις έντονες και συντονισμένες πιέσεις που ασκήθηκαν προς τον τότε αρμόδιο Υπουργό Γ.Μαγκριώτη, προκειμένου να εξασφαλιστούν τα 6,8 εκατομμύρια που απαιτούνταν και να δημοπρατηθεί το έργο. Στη συνέχεια υπήρξαν διάφορες εμπλοκές τόσο με την ένσταση από την τρίτη κατά σειρά μειοδότρια εταιρεία, όσο και κατά τον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
«Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε από κοντά και να παρεμβαίνουμε δυναμικά για την ολοκλήρωση του πολύπαθου αυτού έργου», κατέληξε ο κ.Σκοτινιώτης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου