Στην επιβολή προστίμου για αφισορρύπανση θα προχωρήσει η Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Βόλου, εναντίον ιδιωτικής εταιρείας η οποία ευθύνεται για την εκτεταμένη αφισοκόληση στον κεντρικό ιστό της πόλης, με σκοπό την προώθηση εφαρμογής για την τουριστική προβολή του Βόλου μέσω iPhone. Οι αφίσες της συγκεκριμένης εταιρείας εντοπίστηκαν σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως και άλλων εμπορικών επιχειρήσεων (κυρίως κέντρων νυχτερινής διασκέδασης), στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων που διενεργεί η Δημοτική Αστυνομία Βόλου. Για όλες τις περιπτώσεις συντάχθηκαν εκθέσεις αυτοψίας οι οποίες θα διαβιβαστούν στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Βόλου για την επιβολή προστίμου, σύμφωνα με το άρθρο 33, παρ. 19, του Κανονισμού Καθαριότητας – Ανακύκλωσης.
Υπενθυμίζεται ότι, κατά τη σύνταξη του νέου Κανονισμού Καθαριότητας προβλέφθηκαν πρόστιμα ύψους 300 ευρω για ρύπανση με εμπορικές αφίσες, φεϊγβολάν, σπρέι, ταμπλό, αεροπανό κλπ. στο διαφημιζόμενο και στο διαφημιστή, σε μια προσπάθεια να μπει τέλος στην ανεξέλεγκτη αφισορύπανση. Στο πλαίσιο αυτό, η Δημοτική Αστυνομία διενεργεί τακτικούς ελέγχους για τον περιορισμό της ρύπανσης από αφίσες, που αλλοιώνουν την εικόνα της πόλης και προκαλούν σοβαρότατα προβλήματα στη λειτουργία της.
Η προσπάθεια αυτή, εκτός των άλλων, συνδέεται άμεσα και με την υλοποίηση του σχεδίου τουριστικής προβολής της περιοχής που προωθεί η αρμόδια Επιτροπή του Δήμου Βόλου, με σκοπό την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης και την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την Πρόεδρο της δημοτικής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης κ.Σούλα Μπαρτζιώκα, βασική επιλογή προωθητικής ενέργειας αποτέλεσε η αξιοποίηση των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων όπως το διαδίκτυο, τα site κοινωνικής δικτύωσης και τα κινητά τηλέφωνα. Το τελευταίο διάστημα έχει αναπτυχθεί και λειτουργεί διαδικτυακός τόπος σύγχρονης σχεδίασης, με απόλυτα λειτουργικό και χρήσιμο περιεχόμενο, ενώ υποστηρίζεται η αντίστοιχη σελίδα στο facebook και είναι διαθέσιμη δωρεάν εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα iphone με το παραπάνω περιεχόμενο.
«Αξιοποιούμε με τον πλέον αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά εργαλεία προβολής, δηλαδή ό,τι πιο σύγχρονο και παράλληλα οικονομικό και διεισδυτικό μέσο, για την προβολή του Βόλου σε παγκόσμιο επίπεδο», τόνισε κ. Μπαρτζιώκα και πρόσθεσε ότι «για την προώθηση των εφαρμογών αυτών, ουδέποτε επιλέχθηκε ενέργεια προβολής όπως η αφισοκόλληση, η οποία θα επιβάρυνε την αισθητική της πόλης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου