Η Διεύθυνση της ΔΕΥΑΜΒ απαντά στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου σχετικά με το θέμα των οφειλών του προς την Επιχείρηση, από τέλη ύδρευσης – αποχέτευσης, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν επιδιώκει καμία αντιδικία με τη διοίκηση του Οργανισμού, πολλώ δε μάλλον μετά την επικοινωνία που είχε εκπρόσωπός της με την Επιχείρηση και τη δέσμευση για αποπληρωμή των οφειλομένων.
Ωστόσο, για την αποκατάσταση και μόνο της αλήθειας διευκρινίζονται τα εξής:
Ο Ο.Λ.Β. υδροδοτείται από 6 παροχές με ισάριθμα υδρόμετρα και όχι από μία, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού. Οι οφειλές του από αυτές τις παροχές ξεπερνούν σήμερα τις 300.000 ευρώ.
Ωστόσο, για την αποκατάσταση και μόνο της αλήθειας διευκρινίζονται τα εξής:
Ο Ο.Λ.Β. υδροδοτείται από 6 παροχές με ισάριθμα υδρόμετρα και όχι από μία, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού. Οι οφειλές του από αυτές τις παροχές ξεπερνούν σήμερα τις 300.000 ευρώ.
Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο υδρόμετρο, στο οποίο αναφέρεται ο Ο.Λ.Β., είναι τοποθετημένο μετά από υπόδειξη του Οργανισμού στην όχθη του ποταμού Κραυσίδωνα και από το τρίτο τρίμηνο του 2008 ήταν καλυμμένο, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η καταμέτρηση της κατανάλωσης. Η χρέωση γινόταν με την πάγια κατανάλωση των 750 m3 / τρίμηνο και οι λογαριασμοί εξοφλούνταν κανονικά. Επομένως δεν ισχύουν οι ισχυρισμοί περί «ξεχασμένου» υδρομέτρου, ούτε περί μή αποστολής λογαριασμών. Τον Ιούνιο του 2011, μετά από συνεννόηση με τον Ο.Λ.Β , συνεργείο της ΔΕΥΑΜΒ κατέγραψε την ένδειξη του υδρομέτρου και έγινε επιμερισμός των κυβικών νερού σε όλα τα προηγούμενα τρίμηνα από το δεύτερο τρίμηνο του 2008 έως και το δεύτερο τρίμηνο του 2011. Οι οφειλές για το υδρόμετρο αυτό ανέρχονται στις 183.347,40 €.
«Είναι προφανές ότι η ΔΕΥΑΜΒ δεν έχει την υποχρέωση να «ενοχλεί» τηλεφωνικά για θέματα οφειλών - παρότι θα θυμίσουμε ότι υπήρξε και τέτοιου είδους επικοινωνία - και η ενημέρωση προς τους καταναλωτές γίνεται με βάση τους λογαριασμούς που αποστέλλονται σε αυτούς», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η διεύθυνση της ΔΕΥΑΜΒ, καλώντας για μία ακόμη φορά τον ΟΛΒ να προχωρήσει σε διακανονισμό των οφειλών.
«Είναι προφανές ότι η ΔΕΥΑΜΒ δεν έχει την υποχρέωση να «ενοχλεί» τηλεφωνικά για θέματα οφειλών - παρότι θα θυμίσουμε ότι υπήρξε και τέτοιου είδους επικοινωνία - και η ενημέρωση προς τους καταναλωτές γίνεται με βάση τους λογαριασμούς που αποστέλλονται σε αυτούς», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η διεύθυνση της ΔΕΥΑΜΒ, καλώντας για μία ακόμη φορά τον ΟΛΒ να προχωρήσει σε διακανονισμό των οφειλών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου