Συνεργασία με τους Διευθυντές και υπευθύνους των οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών των εννιά συνενούμενων δήμων, με σκοπό την καταγραφή των θεμάτων που επείγει να αντιμετωπιστούν έως τις 31 Δεκεμβρίου, είχε σήμερα ο νέος Δήμαρχος Βόλου Πάνος Σκοτινιώτης. Στη συνάντηση συζητήθηκαν κυρίως οι οικονομικές εκκρεμότητες των ΟΤΑ που από 1.1.2011 θα αποτελέσουν το νέο Δήμο Βόλου και ζητήθηκε από τις υπηρεσίες να συγκεντρώσουν αναλυτικά στοιχεία που θα αποτυπώνουν πλήρως την εικόνα σε κάθε Δήμο.
Σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη σύσκεψη ο κ. Σκοτινιώτης τόνισε χαρακτηριστικά: «Θέλουμε να έχουμε άποψη της οικονομικής κατάστασης του κάθε δήμου. Κι αυτό θα γίνει τις επόμενες ημέρες. Θα ετοιμάσουμε μία φόρμα με το τι ακριβώς ζητάμε ώστε να έχουμε το συντομότερο δυνατό μια ολοκληρωμένη εικόνα την οποία θα παρακολουθούμε διαρκώς μέχρι 31 Δεκεμβρίου, έτσι ώστε την 1η Ιανουαρίου να ξέρουμε την αφετηρία που θα ξεκινήσουμε. Ειδικά για τα οικονομικά πρέπει να ψάξουμε σε βάθος, να δούμε την πραγματική εικόνα γιατί π.χ. μπορεί να υπάρχουν εντολές προς προμηθευτές που ακόμη δεν έχουν τιμολογηθεί. Εγώ ζήτησα να διερευνηθεί από τις υπηρεσίες κι αυτό το στοιχείο. Η περίπτωση του δήμου Βόλου είναι γνωστή. Και προεκλογικά μιλούσαμε για άνοιγμα ύψους 12 εκ. ευρώ. Ωστόσο, δεν έχουμε ακόμη πλήρη εικόνα για το άνοιγμα των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Στόχος μας είναι να ελεγχθεί το ενδεχόμενο να υπάρχουν εντολές που θα βρούμε μπροστά μας τη νέα χρόνια. Μιλώ όμως με κάθε επιφύλαξη, διότι αν δεν υπάρξει εγγράφως ενημέρωση από τις υπηρεσίες, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα. Οι Δήμοι Βόλου και Νέας Ιωνίας έχουν οργανωμένες υπηρεσίες και παρουσιάζουν μία εικόνα κοντά στην πραγματικότητα. Σύμφωνα με το νόμο το πρώτο δίμηνο του 2011, δηλαδή στα τέλη Φεβρουαρίου προβλέπεται να γίνει η τελική παράδοση - παραλαβή. Εμείς όμως θα παρακολουθούμε την κατάσταση, μέρα με την ημέρα, βδομάδα με την βδομάδα για την ακρίβεια, ώστε να μη χαθεί ο έλεγχος από δω και μπρος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου